خلیج فارس: رئیس مرکز مدیریت راههای اداره کل راهداری و حمل و نقل جادهای بوشهر از ثبت بیش از ۵ هزار تماس در نیمه نخست امسال با سامانه ۱۴۱ مرکز مدیریت اطلاعات راهها اداره کل راهداری و حمل و نقل جادهای استان خبر داد.
به گزارش خلیج فارس؛ محبوبه شهریاری گفت: از کل تماسهای ثبت شده با سامانه مرکز مدیریت راهها، ۲۲۰ تماس با بخش گویا بوده و ۵ هزار و ۹۲ تماس توسط کارشناسان مرکز پاسخ داده شده است.
وی درباره شکایتهای ثبت شده در سامانه ۱۴۱ اظهار داشت: از تعداد تماسهای ثبت شده ۲۶۹ تماس در حوزه حمل و نقل کالا، ۱۳۴ تماس در حمل و نقل مسافر و ۸۵۴ تماس در حوزه راهداری و ۳ تماس درخصوص ترانزیت بار بوده که این شکایات با ارجاع به حوزههای مختلف رسیدگی و پاسخ داده شده است.
رئیس مرکز مدیریت راههای اداره کل راهداری و حمل و نقل جادهای استان گفت: کاربران جادهای میتوانند پس از برقراری ارتباط با سامانه تلفنی و اینترنتی ۱۴۱ به صورت برخط از وضعیت ترافیکی راهها، آب و هوای مسیرها، انسدادها، محدودیتهای اعمال شده و ثبت شکایات در حوزه راهها بهرهمند شوند.
منبع: فارس
https://www.pgnews.ir/?p=190533