خلیج فارس: مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر گفت: اکیپهای رفع حوادث و اتفاقات آب در استان بوشهر افزایش یافت.
به گزارش خلیج فارس، ابوالحسن عالی اظهار کرد: در راستای بهبود خدماترسانی به مشترکین و افزایش رضایت آنها، اپلیکیشن باشگاه مشتریان راهاندازی شده است که بستری مناسب برای ارائه خدمات نوین و ارتقای ارتباطات محسوب میشود.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر با تأکید بر اهمیت نظارت میدانی، اظهار کرد: بازدیدهای میدانی از حوادث در سطح استان سه برابر شده است تا نظارت دقیقتر و مؤثرتری بر روند رفع مشکلات صورت گیرد.
وی با اشاره به تلاش برای افزایش بهرهوری و سرعت در امدادرسانی افزود: تجهیز خودروهای امدادی و حوادث به سیستم GPS گامی مؤثر در کنترل بهتر عملیات و بهینهسازی زمان پاسخگویی بوده است.
عالی ادامه داد: با هدف تسریع در رفع مشکلات و اتفاقات، تعداد اکیپهای رفع حوادث و اتفاقات افزایش یافته تا خدماترسانی سریعتری به مشترکین ارائه شود.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر افزود: برای پاسخگویی مؤثرتر به مشترکین در زمان اوج تماسها، تعداد کارشناسان پاسخگو افزایش یافته تا از طولانی شدن زمان انتظار جلوگیری شود.
عالی درباره دریافت بازخورد از مشترکان گفت: در این زمینه باشگاه نظرسنجی از مشترکین راهاندازی شده است تا از این طریق دیدگاهها و پیشنهادات مشترکین جمعآوری و برای بهبود خدمات استفاده شود.
وی در خصوص توسعه ارتباطات دیجیتال اظهار داشت: همچنین امکان گفتگوی مستقیم مشترکان با کارشناسان ۱۲۲ از طریق بستر وب و اپلیکیشن باشگاه مشتریان فراهم شده است و ارتباطی سریع و بدون واسطه را ایجاد کرده است.
عالی عنوان کرد: برای کاهش مراجعه حضوری مشترکان سامانه ۱۲۲ به گونهای توسعه یافته که مشترکین میتوانند امور خود را بهصورت غیرحضوری انجام دهند و این اقدام تأثیر چشمگیری در صرفهجویی در وقت و هزینه خواهد داشت.
https://www.pgnews.ir/?p=211502
2 نظر
کاش میرفتی
یعنی دیگه گزارشی نمونده که نداده باشه واسه موندن رو اون صندلی سحر آمیز…
البته هنوز نگفته چرا در بوشهر و پس از وعده پایان جیره بندی ،هنوز آب نداریم
در کشورهای دیگه مثل این بزرگوار اگه راست راست میچرخید و وعده می داد حتما یکی بهش بر میگشت و در مملکت ما کماکان مسووله