پویاسامانه

تاریخ نمایش این آگهی : 1396/02/18 <br/> تعداد بازدید تاکنون : 18006365 تاریخ نمایش این آگهی : 1398/01/01 <br/> تعداد بازدید تاکنون : 37871034
کد خبر : 256030 تاریخ ثبت : 1398/1/25 12:25 نظرات تایید شده : 0

تغییر استراتژی سایپا در افزایش تولید و تنوع محصولات

خلیج فارس: مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا از هدف‌گذاری در سال ۹۸ برای اجرای استراتژی توسعه محصول و اعمال تغییر در تیراژ، تنوع و ترکیب محصولات این مجموعه برای پاسخ‌گویی به خواسته‌ها و سلایق روز جامعه خبر داد.

به گزارش«خلیج فارس» به نقل از سایپانیوز؛ سیدجواد سلیمانی با بیان این‌که سایپا در دو بخش خودرو‌های اقتصادی و خودرو‌های مدرن تولید مشترک با شرکای خارجی، محصولات مورد نیاز بازار کشور را تأمین می‌کند، افزود: قصد داریم سبد محصولات خود را به منظور ارتقا کیفی با تولید خودرو‌هایی در سطوح بالاتر توسعه دهیم.

وی ادامه داد: سایپا همواره به‌عنوان تولیدکننده اصلی محصولات ارزان‌قیمت و اقتصادی در ایران مطرح بوده که باتوجه به نیاز بازار کشور به خودرو‌های پیشرفته‌تر و برخوردار از امکانات بهتر و برای پاسخ‌گویی به خواسته‌ها و سلایق روز جامعه، سیاست تولید خودرو‌های رده متوسط و بالا در دستور کار گروه سایپا قرار گرفته است.

سلیمانی افزود: پایه اصلی اجرای این سیاست، طراحی و ساخت خودرو‌های متنوع بر روی پلت‌فرم اختصاصی SP۱۰۰ سایپا با برخورداری از امکانات روز است، برهمین اساس، طراحی و ساخت چند محصول جدید برای عرضه در سال‌های آینده با سرمایه‌گذاری و استفاده از ظرفیت‌های داخلی بر روی همین پلت‌فرم آغاز خواهد شد.

مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا تصریح کرد: در سال‌های گذشته خواسته‌ها و مطالبات عمومی جامعه از خودروسازان، دستخوش تحول شده و مشتریان به دنبال استفاده از خودرو‌های پیشرفته‌تر هستند؛ از این رو، گروه خودروسازی سایپا تلاش خواهد کرد تا هم محصولاتی با سطوح کیفی و امکانات بالاتر تولید کند و هم نیاز بازار در زمینه محصولات اقتصادی را با ساخت خودرو‌های جدیدتر و مجهزتر پاسخ دهد.

سلیمانی با اشاره به حضور گروه خودروسازی سایپا در بازار‌های صادراتی هم گفت: توسعه سبد محصول و تولید خودرو‌هایی با ویژگی‌های مدنظر، توان رقابت سایپا را در بازار‌های خارجی افزایش داده و موجب کسب سهم بیشتر فروش و ارزآوری برای کشور نیز خواهد شد.