پویاسامانه

تاریخ نمایش این آگهی : 1397/02/26 <br/> تعداد بازدید تاکنون : 445566 تاریخ نمایش این آگهی : 1397/01/04 <br/> تعداد بازدید تاکنون : 5546618
کد خبر : 198487 تاریخ ثبت : 1397/2/22 12:22 نظرات تایید شده : 2

بوشهری ها 10 هزار و 604 تماس با سامد داشتند

خلیج فارس: مدیرکل عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری بوشهر گفت: مردم بوشهر در سال گذشته 10 هزار و 604 ارتباط تلفنی با سامد (سامانه ارتباطی مردم و دولت) برقرار کردند.

به گزارش «خلیج فارس» به نقل از ایرنا؛ عباس قلی پور روز شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: از این شمار ارتباط تلفنی سه هزار و 950 مورد ثبت شده و مابقی نیز مشورت آنی با کاربران و یا برقراری ارتباط تلفنی بصورت اشتباه بوده است.

وی بیان کرد: تماس های تلفنی های ثبت شده در 322 موضوع مختلف و مربوط به 110 دستگاه اجرایی است.

قلی پور افزود: همچنین از این شمار تماس سه هزار و 344 مورد درخواست، 156 مورد انتقاد، 56 مورد گزارش و مابقی نیز تقدیر و تشکر از دستگاه های اجرایی استان بوده است.

وی ادامه داد: از مجموع ارتباط های تلفنی برقرار و ثبت شده 2 هزار و 709 مورد ثبت خدمت، 552 مورد مشاوره، 385 مورد در دست اقدام، 280 مورد پاسخ منفی و 24 مورد نیز بدون نیاز به پیگیری در سامانه بایگانی شده است.

قلی پور بیان کرد: اداره کل کمیته امداد امام خمینی(ره)، فرمانداری عسلویه، اداره های کل بهزیستی و تعاون، کار و رفاه اجتماعی به ترتیب بیشترین موارد درخواست را داشتند.

وی افزود: زمان رسیدگی به تماس های تلفنی در ابتدای راه اندازی سامد حداقل 2 ماه بود که در این دولت با تاکید ویژه رئیس جمهوری و استاندار بوشهر این زمان به 20 روز کاهش یافته است.

قلی پور یادآور شد: سامانه های تلفنی 111، پایگاه اینترنتی Www.samad.ostb.ir و سامانه پیامکی 1022111 بصورت شبانه روزی سه راه ارتباط مردم با سامد است و در 24 ساعت شبانه روز مردم می توانند موارد مدنظر خود شامل شکایت، انتقاد، پیشنهاد و تقدیر و تشکر از دستگاه های اجرایی را گزارش دهند.

وی گفت: مهم ترین هدف راه اندازی سامانه سامد این است که مردم بدون نیاز به مراجعه حضوری بتوانند با دستگاه های اجرایی ارتباط برقرار کنند.

 



کلمات کلیدی خبر : عباس قلی پور سامد